• Главная
  • ХҚКО операторларына жыл басынан бері 300 мыңға жуықбейнеқоңырау түсті
12:04, 15 июля
Надежный источник

ХҚКО операторларына жыл басынан бері 300 мыңға жуықбейнеқоңырау түсті

Фото: Harry Cunningham/Unsplash

Фото: Harry Cunningham/Unsplash

Халыққа қызмет көрсету орталығының қызметкерлерімен "ХҚКО" қосымшасындағы бейнеқоңырау арқылы байланысып, мемлекеттік қызметтер бойынша кеңес алуға және өтініш беруге болады. Қазіргі уақытта 79 қызмет түрі қолжетімді.

Бұл қызметті пайдалану үшін қосымшаның басты бетінде "Бейнеқызметі" батырмасын басу керек. Құжаттарды диалогтық терезеде тіркейаласыз, содан кейін оператор өтінішті қашықтан қалыптастырады.Мемлекеттік баж екінші деңгейлі банк қосымшаларында төленеді.

"Сервис өз уақытын бағалайтын азаматтар үшін ыңғайлы. Егерхалыққа қызмет көрсету орталығы үйден алыс орналасса немесе қарбалас уақытта жету қиын болса, азаматтар ХҚКО қызметкеріне бейнеқоңыраушалып, қызмет ала алады. Қосымша қазақстандықтар арасында сұранысқа ие. Бүгінгі таңда қосымшаның 400 мыңға жуық қолданушысы бар", - депатап өтті Мемлекеттік корпорацияның Басқарма Төрағасы АрманКенжеғалиев.

Айта кетейік, бейнеқоңырау арқылы қызмет алушылар мобильді азаматтар базасында нөмірді тіркеу және қайта тіркеу, ЭЦҚ алу және кері қайтарып алу, жылжымайтын мүлікке құқықтарды (ауыртпалықтарды) мемлекеттік тіркеу қызметтерін алу үшін жиі жүгінеді.

Сонымен қатар, қосымша арқылы ХҚКО-ға бару уақытын брондауға, электрондық кезек талонын алуға, қажетті халыққа қызмет көрсету орталығының орналасқан жерін қарауға және өзге де өзекті сұрақтарментанысуға болады.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции

Комментарии

Последние новости
Объявления
live comments feed...