12:04, 15 июля
Надежный источник
ХҚКО операторларына жыл басынан бері 300 мыңға жуықбейнеқоңырау түсті
Фото: Harry Cunningham/Unsplash
Халыққа қызмет көрсету орталығының қызметкерлерімен "ХҚКО" қосымшасындағы бейнеқоңырау арқылы байланысып, мемлекеттік қызметтер бойынша кеңес алуға және өтініш беруге болады. Қазіргі уақытта 79 қызмет түрі қолжетімді.
Бұл қызметті пайдалану үшін қосымшаның басты бетінде "Бейнеқызметі" батырмасын басу керек. Құжаттарды диалогтық терезеде тіркейаласыз, содан кейін оператор өтінішті қашықтан қалыптастырады.Мемлекеттік баж екінші деңгейлі банк қосымшаларында төленеді.
"Сервис өз уақытын бағалайтын азаматтар үшін ыңғайлы. Егерхалыққа қызмет көрсету орталығы үйден алыс орналасса немесе қарбалас уақытта жету қиын болса, азаматтар ХҚКО қызметкеріне бейнеқоңыраушалып, қызмет ала алады. Қосымша қазақстандықтар арасында сұранысқа ие. Бүгінгі таңда қосымшаның 400 мыңға жуық қолданушысы бар", - депатап өтті Мемлекеттік корпорацияның Басқарма Төрағасы АрманКенжеғалиев.
Айта кетейік, бейнеқоңырау арқылы қызмет алушылар мобильді азаматтар базасында нөмірді тіркеу және қайта тіркеу, ЭЦҚ алу және кері қайтарып алу, жылжымайтын мүлікке құқықтарды (ауыртпалықтарды) мемлекеттік тіркеу қызметтерін алу үшін жиі жүгінеді.
Сонымен қатар, қосымша арқылы ХҚКО-ға бару уақытын брондауға, электрондық кезек талонын алуға, қажетті халыққа қызмет көрсету орталығының орналасқан жерін қарауға және өзге де өзекті сұрақтарментанысуға болады.
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Последние новости
Казахстанские аптеки смогут работать с маркированными лекарствами без компьютеров
Мобильное приложение
15:45
11:30
19:15
Вчера
Традиционное боевое искусство Юго-Восточной Азии
Пенчак силат
14:39
Вчера
16:01
21 ноября
12:24
21 ноября
ТОП новости
Казахстан запустил первый лесоклиматический проект
Углеродные поглощения
Спецтема
Объявления
10:23, 14 ноября
27
10:23, 14 ноября
20
10:23, 14 ноября
12:46, 10 ноября
live comments feed...
Комментарии